Bij het plaatsen van een order voor een bloemenabonnement kies je of je wekelijks, tweewekelijks of één keer per maand bloemen wilt ontvangen.
De eerste bezorging vindt plaatst in de eerstvolgende week na je bestelling.
Je kunt je abonnement op ieder gewenst moment pauzeren of opzeggen. Ook kun je het formaat of de regelmaat aanpassen. Stuur ons gewoon even een email en we regelen het direct voor je.
Bij een cadeauboeket bestel je eenmalig een kwaliteitsboeket voor jezelf of laat je het bij iemand bezorgen. Kaartje erbij? Geen probleem! Wij regelen het voor je!
Wanneer u de 3 stappen heeft doorlopen komt u bij de check-out pagina. Hier vult u uw gegevens in. Daarna wordt u gevraagd om tot betaling over te gaan. U doet dan eerst een eenmalige handmatige betaling via ons betaalplatform Twikey. Twikey vraagt u hierna voor een mandaat voor eenmalige machtiging.
Met deze machtiging stemt u in dat flowerUP uw maandelijkse levering(en) kan incasseren.
De incasso's van de abonnementsgelden worden afhankelijk, van het aantal leveringen, aan het eind van de maand geïncasseerd. Er vinden geen incasso's plaats na elke levering.
Wanneer u de 3 stappen heeft doorlopen komt u bij de check-out pagina. Hier vult u uw gegevens in en wordt er gevraagd om tot betaling over te gaan.
U kunt afrekenen via de bestaande betaalmethodes zoals; creditcard of Ideal.
Wij sturen altijd één dag van te voren een bericht dat het boeket de volgende dag wordt geleverd. Mocht u graag een specifieke tijd willen ontvangen dan kunt u dit altijd aangeven. Dan zullen wij u de specifieke bezorgd tijd doorgeven.
Wij maken uitsluitend gebruik van seizoensbloemen.
Seizoensbloemen zijn kwalitatief het beste. Daarnaast is ook de houdbaarheid vele malen langer.
Onze bezorg gebieden en bezorgdagen zijn als volgt:
• Amsterdam (7-dagen per week)
• Almere (levering op maandag & donderdag)
• Provincie Noord-Holland (levering op maandag & donderdag)
• Provincie Utrecht (levering dinsdag & vrijdag)
• Provincie Zuid-Holland (levering op woensdag & zaterdag)