fbpx

Algemene voorwaarden.

1. Identiteit van de ondernemer

V.O.F. M.D. v.d. Scheur/E.H. Welling Amb.handel in bloemen en planten
Handelend onder de naam/namen: flowerUP

Vestigings- & bezoekadres:
Spui 7
1012 WX Amsterdam

Telefoonnummer: +31 6 25 35 22 36
Bereikbaarheid bezoekadres: 7 dagen per week, van 9:00 uur t/m 18:00 uur
Bereikbaarheid telefonisch: 7 dagen per week, van 9:00 uur t/m 21:00 uur
E-mail: info@flowerup.amsterdam

KvK-nummer:33132421
BTW-identificatienummer: 8088 77 677 B01

2. Toepasselijkheid

2.1: Op alle leveringen en offertes tussen flowerUP en consument zijn uitsluitend deze algemene voorwaarden van toepassing;
2.2: De algemene voorwaarden kunnen door consument altijd elektronisch worden opgevraagd. flowerUP verplicht zich zodoende consument altijd een elektronische versie van de algemene voorwaarden toe te sturen.

3. Totstandkoming overeenkomst

3.1: Totstandkoming van overeenkomst tussen flowerUP en consument vindt plaats wanneer besteller akkoord gaat met algemene voorwaarden en invullen van het bestelformulier;
3.2: Bij het afsluiten van de overeenkomst zal na het voldoen van de eerste betaling aan flowerUP de levering aanvangen;
3.3: In geval van een “gift” bestelling door de consument zal flowerUP na ontvangst van de betaling de levering van consument uitvoeren;

4. Betaling

4.1: Betaling tussen flowerUP en consument dient te geschieden op de manier zoals beschikbaar gesteld is door flowerUP;
4.2: flowerUP hanteert een wettelijke betalingstermijn van 14 dagen.
4.3: Wanneer de betalingstermijn door de consument na herinnering van flowerUP alsnog wordt overschreden heeft flowerUP het recht om de incasso van het verschuldigde bedrag over te dragen aan een daartoe bevoegde instantie. De buitengerechtelijke incasso kosten zullen worden verhaald bij de consument;
4.4: Wanneer consument vragen heeft voor flowerUP wat betreft facturatie of betalingen dan kan consument contact opnemen met factuur@flowerup.amsterdam;

5. Levering en uitvoering

5.1: flowerUP bezorgt tot wanneer anders aangegeven of overeengekomen met de consument alleen in Amsterdam;
5.2: Bij bezorgingen van vaste abonnementen worden de geselecteerde producten door flowerUP kosteloos bezorgd op het overeengekomen vastgestelde adres;
5.3: Bestellingen van “gift” bezorgingen door consument worden door flowerUP altijd € 5,00 bezorgkosten gerekend;
5.4: Bezorgtijden van producten aan consument vinden plaats op de door flowerUP aangegeven bezorgtijden. De bezorgtijden die flowerUP hanteert zijn van maandag t/m zondag van 9:00 uur t/m 21:00 uur;
5.5: Wanneer consument niet thuis is op de door flowerUP en consument overeengekomen tijd zal het product afgegeven worden bij de buren. Wanneer dit niet mogelijk blijkt behoudt flowerUP zich het recht om het product voor de deur te plaatsen zodat flowerUP zich heeft gehouden aan de leveringsovereenkomst;

6. Herroeping

6.1: Vanwege de bederfelijke aard van de producten is herroeping in de het geval van bloemen of planten niet mogelijk. Zodra consument producten van flowerUP heeft aangenomen is herroeping niet meer mogelijk;

7. Gegevensbescherming

7.1: Voor het juist en correct afhandelen van de levering heeft flowerUP enkele persoonsgegevens nodig. Deze zullen zorgvuldig worden behandeld volgens de privacyverklaring;

8. Klachtenregeling

8.1: Klachten zullen binnen 14 dagen na de datum van ontvangst worden behandeld;
8.2: flowerUP zal de klachten ingediend door de consument zo goed en zo billijk mogelijk behandelen om de goede verstandhouding tussen flowerUP en consument te waarborgen;

9. Geschillen

9.1: Op alle overeenkomsten tussen flowerUP en consument is het Nederlands recht van toepassing;
9.2: In geval van gerechtelijke noodzaak is de arrondissementsrechtbank te Amsterdam exclusief bevoegd kennis te nemen tussen flowerUP en consument;

10. Ontbinding

10.1: Consument behoudt altijd het recht om het contract te ontbinden. Dit moet door consument minstens 6 dagen voor de volgende levering kenbaar gemaakt worden aan flowerUP. Wanneer consument bij flowerUP niet 6 dagen van te voren kenbaar heeft gemaakt het contract te ontbinden zal flowerUP de eerstvolgende levering alsnog in rekening brengen.
10.2: Wanneer consument zijn verplichtingen aan flowerUP niet nakomt behoudt flowerUP zich het recht om de overeenkomst eenzijdig te beëindigen.

Amsterdam, oktober 2016.

Onze laatste boeketten

flowerUP bloemenabonnement

Zo werkt het

In 3 stappen heb jij altijd mooie en verse bloemen in huis.
1
Kies de grootte van jouw boeket. Je kunt kiezen uit een Small, Medium, of Large formaat. Je hebt al een klein boeket vanaf € 20,00.
2
Kies de frequentie van de bezorging van jouw boeket. Kies voor wekelijks, twee-wekelijks of maandelijks. Zo ben je altijd verzekerd van een vers boeket!
3
Selecteer de bezorgdatum van jouw eerste boeket. De eerste bezorging vindt plaatst in de eerstvolgende week na je bestelling. Na de eerste bezorging gaat jouw bloemenabonnement in.
4
Je kunt je abonnement op ieder gewenst moment pauzeren of opzeggen. Ook kun je het formaat of de regelmaat aanpassen. Stuur ons gewoon een WhatsApp'je (06 - 25 35 22 36) of een email en we regelen het direct voor je!
flowerUP bloemenabonnement
Bij het bloemen abonnement worden de boeketten persoonlijk bij jou thuis geleverd in een schone vaas. De vaas wordt bij iedere levering gewisseld.
Stel je abonnement samen

Op de hoogte blijven van de nieuwste aanbiedingen?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste onze acties!

Schrijf je in
flowerUP bloemenservice

Altijd een mooi boeket, bezorgd in een vaas, in huis.

Je kunt een email sturen via het contactformulier, of met ons contact opnemen via de onderstaande gegevens.

Contactgegevens

flowerUP is gevestigd in Amsterdam. Wij bezorgen onze bloemenservice en cadeauboeketten in Amsterdam en in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Flevoland.

Openingstijden

Helpdesk telefonisch bereikbaar van

09.00 uur tot 18.00 uur, 7 dagen per week

 

+31 6 25 35 22 36
info@flowerup.nl